maanantai 25. huhtikuuta 2011

Urasuunnitelmat uusiksi


On niin pimeä, että ei ole merkitystä, pitääkö silmiä kiinni vai auki. On niin hiljaista, että kuulee veren kohinan ja hiljaisuus soi korvissa. Alkuhurmoksen jälkeen tylsistyin. Todellakin! Lupaava tulevaisuus erakkona, kuvitelmani kokivat kovan kolauksen. Nyt on laitettava urasuunnitelmat uusiksi. Ei ole erakoksi minusta.

Mies on huhkinut töissä koko pääsiäisen ja testannut deodoranttikiven toimivuutta. Olin valmis lyömään vetoa toimimattomuuden puolesta. Hämmästyksekseni mies ei haise. Niin käsittämättömän uskomatonta.

~

Edit PS.
Nyt kun olen unohtanut ainakin kuusmiljuunaa kertaa, on syytä laittaa tämä edittinä... julkaisu-namiskuukkelin painallus on liian houkuttelevaa.

Sain Pepiltä taannoin tunnustuksen, kiitos ihan hirmuttavan paljon! 

5 kommenttia:

  1. Kyllä noi taivaanrannanmaalari ja viinitilallinen kuulostaa mukavammilta.
    Erakko....ei...joskus se on kivaa ☺

    VastaaPoista
  2. Aikansa kutakin, erakkona on kivaa aina välillä mut ei koko ajan.
    Ihania kuvia, mulla loppu kamerasta akku ja arvaas oliko laturia mukana. Ei tietty. :[

    VastaaPoista
  3. Ihanat kuvat, niissä on sellaista kaunista menneen ajan tunnelmaa. Mulla on ihan hyviä kokemuksia deodoranttikivestä, jotenkin se tuntuu uskomattomalta, että se toisaan tehoaa.

    VastaaPoista
  4. Pepi: Erakko olis vaikuttanut halvemmalta uravalinnalta kuin viinitilallinen. :D

    Minna: Mä oikeasti yllätyin mun sosiaalisten kontaktien kaipuusta. Kaikkea oppii. Oh noes mikä moka!! Ääk!

    *itKuPiLLi*: Töllillä pysähtyy aika. :)
    Se kivi on kyllä jotenkin järjenvastainen! :D

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...