sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Otsikko puuttuu

Kaipaan. Vieläkin. Nieleskelen möykkyä, jos annan ajatukselle tilaa. Eniten haluaisin näyttää, kuinka hienolle pojalle olen itse äiti. Minä osaan tämän. Osa sinua siirtyi tuohon poikaan, siitä olen varma.

Se siitä. Tämä päivä saa vähän sekavaksi.


Olen vähän sutinut ja hiukan leikkinyt metsuria. Hommasta puuttuu suunnitelmallisuus, vaan eipä haittaa. Hittoako sitä aina niin vakavasti täytyy ottaa. Löysimme Muikkusen kanssa HERKKUapajan. Kunnon kätkäläisinä keskustelimme kuiskaten. UijuijuiJui, metrin kuola valuu jo pelkästä ajatuksesta. Pitää malttaa, saavat kasvaa vielä. 

Huomenna karautan ihmisten ilmoille ja ostan vähintään kuution erinäisiä hiiri- ja ampiaisloukkoja/karkoittimia/joukkotuhoaseita. Ja mulle on aivan sama, mitä eläinaktivistit sanovat. Ei MUN vintillä! Prkl.

7 kommenttia:

  1. Hah, minä jo ihmettelin, että mitä kakkakasaa sitä oikein nyt on ruvettu kuvaamaan. No niin, tiedän, että pitäisi hankkia vahvemmat lasit!

    VastaaPoista
  2. Edelliseen kommenttiin viitaten; mä olen systerille aina välillä sanonutkin että käynti optikolla vois auttaa ☺

    Ihana herkkulöytö♥♥♥nammmmmm....tuleeks niitä paljonkin....

    Ja hyvä muuten jos vaan tämä päivä saa sekavaksi -täällä se kuuluu nimittäin vähän kuvioon...harva se päivä...joka päivä..?
    Tänään en oo maalannut! paitsi yhen kehyksen, ups..

    VastaaPoista
  3. Oih mikä aarrekätkö teillä on! Muista ryöpätä, ryöpätä ja ryöpätä, ettei käy kuin Dame Agathan kirjassa ja kirjastosta löytyy ruumis! :D

    Oltiin viikonloppu ihan pihalla, A haaveilee myös pikkukaivurista kuten sinäkin. Golfin harjottelukenttää pitisi kuulemma alkaa rakentamaan. Palautin kuitenkin maan pinnalle sanomalla, että ENSIN siivotaan piha ja sit saat alkaa kentän tekoon. Tuumasi siihen, ettei siis vielä ainakaan kolmeen vuoteen, hih.

    Pikkuhiljaa, nurkka kerrallaan. Vai mitä?

    Meillä on muuten järjettömän paljon myyriä ja -koloja. Mikähän joukkotuhoase niihin tepsii?

    VastaaPoista
  4. Minä nyt kyllä disautan tota herkkujuttua. YÄK!

    Kesyttäkää ne karvaturrit ja myykää voitokkaasti ne lemmikeiksi. :D

    VastaaPoista
  5. Mä kans oikein pelästyin "kakkakasaa" kunnes tunnistin kaverin!

    VastaaPoista
  6. JA vielä jatkan vakavemmissa merkeissä. Jokainen toukokuun toinen se on vähän eteenpäin, usko pois! Kaipaus jää, mutta se on kaunista, on ollut jotain hyvää jota kaivata! Täälä toinen joka ajattelee, että osa tärkeää ihmistä pilkistää siitä lapsesta jota nyt sisälläni kannan.

    VastaaPoista
  7. eth: Nyökkäilen... ei juuri tarvi sanoja, kun tiedän, mistä puhut. Tekisi mieli halata. :)

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...