lauantai 9. heinäkuuta 2011

Tuomiopäivä


Tuolien hiominen on muuten ihan vihoviimeistä hommaa. Yksi kierros vahaa takana ja yksi päällisvaihtoehto ostettu. Tuomionne?

Onneksi nitoja ja isompi hiomakone on mökillä, nyt ei huvita jatkaa hommaa. Ei niin yhtään.


Eilinen vierailu erittäin herkulliseen miljööseen verotti voimia. Tänään on levättävä (ja mutusteltava suolaista ja makeaa vuorotellen...). Sanonpa vaan, että paikka oli NiiIIIIiiiiiN paljon kauniimpi ihan livenä. Satumaailma, salainen puutarha, keidas, jonka joka sentissä näkyi valtava työ. Iso kiitos emännälle ja sen siskolle! Oli uskomattoman upea tavata! 

6 kommenttia:

  1. ... on Keinosen nimipäivä!
    jee, kummelihuumori toimii aina. ihanassa paikassa olet vieraillut!

    VastaaPoista
  2. Hieno tulee tuoleista! Ahkera oot! Mua ei sais millään tekemään tollaista! Mä aina vaan mättään maalin kaiken p*n päälle ja jos ei tartu, niin EI SITTE! :))

    VastaaPoista
  3. Kangas on just eikä melkein! UPEA. Ja niin tulee muuten kalustostakin ihan tajuttoman upea, ranskalaista rappioromantiikka ehkä täydellisimmillään.
    Koska me nähdään sun roskistuoli? Kävin muuten itsekin kirpulla ostamassa yhden tuolin lisää... ;D

    VastaaPoista
  4. Viimeinkin pääsen kommentoimaan (bloggeri ..kele!)
    Tuoleist tulee I h a n a t!!!
    Kangas on nappivalinta ☺ Mii laik it!

    VastaaPoista
  5. Nipsu: Joo, se tosiaan oli Villa NAMU. Mulla tuli Kummeleista yliannostus autokoulussa jokunen vuosi sitten. Ennen jokaista tuntia oli pakollista Kummeli-koulutusta... Mulle ei oikein koskaan auennut sen tarkoitus. Taidan olla vähän tosikko. :D

    Maanvaiva: Mä olin jo valmis heittämään hanskat tiskiin, kunnes Mies sanoi, että se TYKKÄÄ hiomisesta. Outo tyyppi.

    Minna: Kangas on kyl kaunis, mäkin tykkään. Vähän vaaleahan se on... mut ei ainakaan näy maitotahrat niin hyvin.
    Hyvä, et hommasit uuden. Teillä niitä ei juurikaan ole vielä. :D

    Pepi: Mä jo näpyttelin valmiiks pohjia Wordpressiin. Palaa ihan hihat!

    VastaaPoista
  6. Tuolien hiominen tosiaan on vihoviimeistä hommaa, mutta kun antaa sen näppäräsormisille pienille pojille, niin se sujuu kuin leikiten. Nim. kokemusta on.:)
    Päällinen on just hyvä ja tuolit kauniit!

    t.Paula

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...